Thursday, December 2, 2010

apa kata ko?

assalamualaikum dan salam sejahtera,

em byk sangat habuk2 dan sawang2 labah2 kat sini...tibalah masanya aku nak bersihkan semuanya...kasi clear utk aku bermadah kembali disini...sejak post yg lepas, byk yg berlaku sekitar kehidupan aku...

aku mulakan dgn kerja...
bukan keje baru, cuma ofis baru...dari dayabumi ke uoa bangsar...hehe...nak kata best tu bestlh gak, cuba tak biasa lg...so, rasa janggal sikit...kalu dulu makan kat pejabat tanah murah n sedap, kat sini mahal dn tak sedap (bukan semua lh...hehe).

kemudian pasal aku,
hehe, aku dh beli fz150i yg aku idam2kn dr dulu...haha, dh dpt...puas hati...sekali sekala mati jugak time nk jln, tp biasalh, bdk baru nk naik moto clucth...hehe...cuma disadvantage yg paling xleh belah sekali storage compartment...siot, langsung takde...celah2 pn takde beb...aku nak simpan baju ujan pn tak tau mane nk selit...aduhai fzku syng...apa ny?

em, ny pasal cinta,
em, selepas aku menyingle selama 6 bulan, aku bertemu seorg gadis dlm fb. lawalh gak, peramah, bijak, garang sikitlh...tp dia adalah cinta aku kini...hehe...em, harap berkekalan dan berpanjangan hendaknya...amin....hehe....

em, tak sabar nk share story lg, tp next postlh...hehe...bye...

No comments: